Przewiń do treści

Sukces dzięki ludziom

[UoR - Kluczowe wskaźniki efektywności]Kluczowe fakty i liczby

Podstawą sukcesu Grupy Cyfrowy Polsat są ludzie.

  • 0

    pracowników

  • ok. 0 %

    wskaźnik fluktuacji

  • prawie 0 %

    zatrudnionych na pełen etat

  • 0

    liczba staży i praktyk

Nasza kultura pracy

Wiemy, że nasz sukces jest efektem wiedzy, umiejętności i zaangażowania pracowników, którzy stanowią nadrzędny kapitał Grupy Cyfrowy Polsat. Ta wysoko wykwalifikowana kadra jest w stanie zapewnić najwyższą jakość naszych usług.

  • Page 1 Created with Sketch.

    W Grupie Cyfrowy Polsat najważniejsze są kompetencje i doświadczenie zawodowe

  • Aż 9% pracowników Grupy pracuje w niej co najmniej przez 20 lat

  • Nie szukamy oszczędności na formalnych aspektach zatrudnienia

  • Oferujemy pracownikom godziwe wynagrodzenia oraz szereg benefitów będących wyrazem podziękowania za codzienną pracę

  • Przeciwdziałamy jakimkolwiek przejawom mobbingu oraz dyskryminacji w miejscu pracy

Zobacz więcej

Motywacja i rozwój pracowników

Inwestujemy w rozwój naszych pracowników, opierając ten proces o zasadę 70-20-10

  • 70

    rozwój przez doświadczenie (zadania, udział w projektach)

  • 20

    rozwój przez relacje z innymi (dzielenie się wiedzą, informacja zwrotna, coaching, mentoring)

  • 10

    rozwój przez udział w szkoleniach (kursy szkoleniowe, dofinansowanie studiów, nauka języka angielskiego, Akademia Menedżera) [GRI 404-2]

Jesteśmy otwarci dla młodych

Program stażowy dla studentów i młodych absolwentów W 2017 roku oferowaliśmy staże w obszarach finansów, IT i HR W 2017 roku Program Praktyk Letnich w Polkomtelu odbył się po raz 22, a w Cyfrowym Polsacie - po raz 9 Program Praktyk Letnich dla studentów
Zobacz więcej

Stale udoskonalane bezpieczeństwo i higiena pracy

Chcemy zapewnić wszystkim pracownikom możliwe największe poczucie bezpieczeństwa pracy.

  • Zapewniamy pracownikom szkolenia okresowe BHP, przeciwpożarowe oraz z pierwszej pomocy przedmedycznej
  • Regularne spotkania komisji BHP w każdej ze spółek są wykorzystywane nie tylko do zgłaszania bieżących problemów, ale przede wszystkim do wspólnego podejmowania decyzji poprawiających bezpieczeństwo wszystkich pracowników

[GRI 102-41][GRI 403-1, GRI 403-4]