- Oferta Cyfrowego Polsatu obaliła mit drogiej i elitarnej telewizji satelitarnej dla dobrze sytuowanych
- Telewizja Polsat to dziś 29 stacji, w tym 19 w jakości HD, dostępnych w całej Polsce
- Oferta internetu LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu wprowadzona w 2011 roku oznaczała rewolucję zapewniającą dostęp do sieci także w małych miastach i na wsiach i przeciwdziałającą wykluczeniu cyfrowemu
Troska o potrzeby naszych klientów i widzów
Wyjątkowi klienci
Dla nas każdy klient jest wyjątkowy. Szczycimy się świadczeniem usług dla praktycznie całego przekroju demograficznego polskiego społeczeństwa.
[UoR - Kluczowe wskaźniki efektywności] Kluczowe liczby 2017 r.
-
0mln
klientów kontraktowych
-
0%
klientów Grupy Cyfrowego Polsatu mieszka w małych miastach lub na wsi
-
0%
wspomagana znajomość marki Cyfrowy Polsat
-
0%
wspomagana znajomość marki Plus
Dostępność – telewizja i Internet dla każdego
Od wielu lat jednym z naszych głównych celów jest zapewnienie maksymalnie szerokiej dostępności usług:
Bezpieczeństwo – DNA naszej działalności
- Zapewnianie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwo teleinformatycznego
- Respektowanie regulacji prawnych
- Lokalizowanie bliskich
- Walka z piractwem
Produkt i serwis na najwyższym poziomie
W procesie obsługi klienta i starań o jego satysfakcję usprawnienia nie mają końca – wiemy, że dobre może być lepszym, a lepsze najlepszym. Naszymi atutami są zaangażowany i przeszkolony zespół ponad dwóch tysięcy konsultantów, doświadczona kadra menedżerska oraz duża elastyczność działań. Dzięki znajomości preferencji i nawyków stałych klientów możemy im oferować indywidualnie dobrane propozycje najlepszych ofert.
Wyznaczamy standardy
- Zaufanie i sympatia widzów w Polsce to zobowiązanie dostarczania informacji na najwyższym poziomie, niezapomnianych emocji sportowych i najlepszej rozrywki
- Najważniejszą zasadą, jaką kierujemy się w naszej codziennej pracy dziennikarskiej, jest obiektywizm
- Szczególną uwagę poświęcamy problematyce społecznej
- Chcemy, aby nasza oferta programowa mogła docierać do jak największej liczby osób, również tych z niepełnosprawnością narządów wzroku lub/i słuchu
- Rygorystycznie przestrzegamy obowiązków i ograniczeń dotyczących reklamy