Nie istnieje przeciętny klient usług świadczonych przez Grupę Cyfrowego Polsatu. Dla nas każdy klient jest wyjątkowy – każdego dnia zależy nam na tym, aby to udowodnić. Szczycimy się świadczeniem usług dla praktycznie całego przekroju demograficznego polskiego społeczeństwa. Wśród blisko sześciu milionów naszych klientów kontraktowych są przedstawiciele każdej grupy społecznej, chyba wszystkich profesji i ogromnej większości miast, miasteczek i wsi w Polsce. Telewizja Polsat, Plus i Cyfrowy Polsat na stałe wpisały się do codziennego życia w prawie połowie polskich domów – to zaufanie traktujemy jako zobowiązanie do świadczenia usług najwyższej jakości.
Każda z marek w Grupie Cyfrowy Polsat posiada własną unikalną tożsamość, ton komunikacji i wizualizację. Każda inaczej rozmawia z klientami i inaczej się im kojarzy. Cyfrowy Polsat to marka ciepła, tradycyjna i rodzinna zapewniająca rozrywkę w domu i poza nim. Plusa, kojarzącego się z nowoczesnością, brakiem ograniczeń i szerokimi możliwościami, reprezentuje popularny i dowcipny Szymon Majewski. smartDOM budujemy zaś na platformie komunikacyjnej z wykorzystaniem małżeństwa aktorów Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, pary powszechnie lubianej i kojarzącej się z radosnym i szczęśliwym domem. Platforma Plusha, marki skierowanej do młodych ludzi, to brand hero – charakterystyczny, wyrazisty i bezkompromisowy pluszak Plush. IPLA natomiast komunikowana jest poprzez bogactwo treści oraz swobodę i łatwość w dostępie do nich – w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu.
Nasze usługi są dostępne w całej Polsce – statystycznie każdy Polak albo ma Cyfrowy Polsat, albo telefon lub Internet od Plusa, albo zna kogoś, kto korzysta z naszych usług. Według przeprowadzonych przez GfK Polonia badaniach wspomagana znajomość marki Cyfrowy Polsat na poziomie 95% jest najwyższa wśród operatorów płatnej telewizji w Polsce. Wspomagana znajomość marki Plus, jako operatora połączeń głosowych, wynosi 98%; 86% osób zna naszą markę również z usługi Internetu mobilnego5. Bez względu jednak na to, czy chodzi o usługi telekomunikacyjne, dostęp do programów satelitarnych czy widzów Telewizji Polsat, chcemy jak najlepiej poznać naszych klientów. Dlatego regularnie przeprowadzamy kompleksowe badania dotyczące tego, kim są i jaką mają o nas opinię. Wierzymy, że tylko w ten sposób możemy podnosić jakość naszej współpracy.