Obsługa blisko sześciu milionów klientów to ogromne wyzwanie. Nieustanny postęp technologiczny otwiera nowe kanały komunikacji i wymusza ciągłe zmiany w organizacji pracy naszych konsultantów. W procesie obsługi klienta i starań o jego satysfakcję usprawnienia nie mają końca – wiemy, że dobre może być lepszym, a lepsze najlepszym.
Nasi klienci nie dzwonią i nie piszą do nas towarzysko – każda ich decyzja o kontakcie z Grupą Cyfrowy Polsat podyktowana jest konkretną sprawą, którą chcą jak najszybciej załatwić. Niedziałający dekoder, brak Internetu w smartfonie, prośba o wyjaśnienia faktury, słaby sygnał z anteny satelitarnej – powodów są setki. Wszystkie chcemy traktować z najwyższą uwagą. Priorytetem jest dla nas załatwienie każdej możliwej sprawy przy pierwszym kontakcie tak, aby po zakończeniu rozmowy z konsultantem klient znał wyczerpującą odpowiedź na nurtujące go pytania.
Naszymi atutami są zaangażowany i przeszkolony zespół ponad dwóch tysięcy konsultantów, doświadczona kadra menedżerska oraz duża elastyczność działań. Obsługę wspierają także najnowsze osiągniecia techniki. Stworzyliśmy zaawansowany system zarządzania relacjami z klientem, który integruje wszystkie kanały komunikacji – zarówno elektroniczny, jak i telefoniczny oraz pocztowy. Dzięki wdrożonym rozwiązaniom możemy efektywniej realizować oraz dokumentować obsługę każdego klienta.
Trzonem obsługi klienta jest centrum obsługi telefonicznej. Składa się ono z czterech odrębnych ośrodków zintegrowanych poprzez system inteligentnej dystrybucji połączeń. System ten zapewnia całodobową obsługę klientów we wszystkie dni roku. Wspomniany system inteligentnej dystrybucji pozwala także na obsługę połączenia z uwzględnieniem kryterium tematu rozmowy i przekierowanie go do konsultanta zgodnie ze wskazaną tematyką, co pozwala na skrócenie czasu potrzebnego do obsługi klienta. W centrach telefonicznych obsługujących naszych klientów pracuje blisko 2100 osób – 1400 z nich rozmawia z klientami, pozostali zajmują się obsługą pism i e-maili. Konsultanci są do dyspozycji we wszystkich sprawach związanych ze świadczonymi usługami – m.in. przekazują informacje o naszych usługach, pośredniczą w zawieraniu umów abonenckich, przyjmują ewentualne reklamacje oraz udzielają informacji na temat płatności. Numery na nasze infolinie są powszechnie znane – podajemy je, reklamując usługi w mediach. Otrzymywane zgłoszenia i reklamacje są szczegółowo kwalifikowane wg problemów oraz źródeł ich powstawania. Regularnie prowadzona analiza przyczyn pozwala na identyfikację i rozwiązywanie problemów, jak również podejmowanie działań prewencyjnych.
Każdego roku nasi klienci mogą załatwić coraz więcej spraw bez konieczności kontaktowania się z naszymi pracownikami. Obok systemów telefonicznej samoobsługi, bezpieczny i bezpłatny dostęp zapewniają systemy obsługi internetowej – swoje platformy udostępniają zarówno Cyfrowy Polsat, jak i Polkomtel. Klienci mogą samodzielnie dokupić i modyfikować swoje pakiety, sprawdzić saldo należności wraz z ich historią, kontrolować dostępne jednostki do wykorzystania w ramach aktywnych pakietów, a także dokonać płatności. Dodatkowo w internetowych systemach można modyfikować swoje dane teleadresowe, wydrukować przelew pocztowy lub zlecenie płatności w banku, sprawdzić specyfikację techniczną posiadanego sprzętu, wydrukować odpowiednie instrukcje obsługi, wznowić połączenie z satelitą, przywrócić fabryczne ustawienie kodu PIN w dekoderze, a także skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Od 2015 roku Polkomtel oferuje klientom aplikację mobilną do zarządzania kontem i sprawdzania bieżących informacji związanych z posiadanym kontem. Korzystanie z serwisu jest darmowe i bez opłat za transmisję danych za ruch realizowany w aplikacji.